Jälleen valvoin koko yön yli, ja nyt väsyttää todellakin.

Yhteyshaun tulokset tulivat. Hain siis kahteen lukioon ja kahteen amikseen. Pääsin yhteen lukioon, mutta se ei ollut yhtään mieluinen. Päätin siis olla menemättä. Menen siis näillänäkymin 10. luokalle. Odotan innolla. Kävin viemässä hakulomakkeen tiistaina. Koska olen such a poser, poltin tupakan koulun edessä. Keräsin katseita.

Minulla on paha tapa lukea tunnustusten luolaa. Olen tunnustanut sinne jo aika monesti, tosin suurin osa niistä on ollut vitsejä. =P Nyt kuitenkin lähiaikoina tein ihan "oikean" tunnustuksen, ja olen todella iloinen, koska sain todella sydäntälämmittävän palautteen.

Olen nyt viikon sisällä tutustunut kahteen mieheen, jotka molemmat ovat yli 18-vuotiaita, mutta oikein todella mukavia tapauksia. Asuvat 100 kilometrin säteellä molemmat. Luulempa että olen varsinkin tähän uudempaan tuttavuuteen ihastunut. Ja alan päästä "siitä yhdestä" yli. Todellakin.

Juhannusta odotellessa. Meen nukkumaan.